Rybářský kroužek

11.10.2011 18:43

Jmenuji se Kačka Maudrová a je mi 11 let. Rybaření mám ráda už od malička a na ryby chodím s mým tátou, který je vášnivý rybář. A tak jsem byla ráda, když jsem se dozvěděla, že táta povede rybářský kroužek v Lysé nad Labem.

Začalo to na začátku letošního roku 2011. Protože byla ještě zima, tak jsme se nejdříve scházeli v klubovně. Přišlo spoustu dětí - bylo nás víc jak 20. V klubovně jsme se učili navazovat háčky, seznamovali se s rybářským řádem a učili se poznávat ryby. Hned jak to počasí dovolilo jsme vyrazili k vodě a začalo opravdové chytání ryb. Poznávali jsme všechny způsoby rybolovu - plavaná, chytání na těžko. Měli jsme možnost vidět i muškaření.

Před prázdninami nás čekalo překvapení. Vedoucí nam zorganizovali stanování na Okrouhlíku s rybařením. Postavili jsme si stany, připravili je na přespání a potom jsme zasedli k prutům. Chytali jsme celé odpoledne, večer a druhý den dopoledne. Za tu celou dobu se chytlo spoustu ryb, já jsem chytila několik kaprů, cejny, plotice a další ryby. Bylo to skvělé, výborně nám vařili, také jsme si opekli buřty, vedoucí Jindra, Lukáš a Lojza se o nás výborně starali.

Stanováním skončil rabářský kroužek, protože nás čekali prázdniny, na které jsme se všichni moc těšili, Vedoucí nás ujistili, že po prázdninách bude vše pokračovat. A tak se těším na září, na další rok s rybářským kroužkem.

 

                                                                                                                                      Kateřina Maudrová

—————

Zpět